Køb for mere og få fri fragt

Handelsbetingelser

Herunder finder du betingelserne for at handle med &Skål ApS. Ved spørgsmål, skal henvendelse rettes til info@ogskaal.dk.

Følgende betingelser og vilkår er grundlaget for aftaler indgået med:

&Skål ApS

Klamsagervej 21B, 2., 8230 Åbyhøj

CVR: 42427152

Mail: info@ogskaal.dk

Telefon: +45 29 28 19 99

Betingelserne er gældende i sin helhed, medmindre at vi skriftligt har aftalt andet. 

Note: Betingelserne er senest opdateret 1. juli 2021. De betingelser, der var gældende på tidspunktet for dit køb, er udgangspunktet for aftalen. 

Betaling

Vi modtager online betalinger med Dankort, VISA/Dankort, VISA, Mastercard, MobilePay Online og ApplePay.

Betalingen bliver først trukket på din konto, når varen afsendes fra vores lager, eller dit digitale produkt (fx e-bog eller lign.) er oprettet og sendt til den angivne mailadresse, medmindre at andet er aftalt eller fremgår af din ordrebekræftelse. 

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms (25 %) og i danske kroner (DKK).

Vi bruger en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL-protokol (Secure Socket Layer). Det betyder, at din data og personlige oplysninger ikke kan tilgås af tredjemand. Vi bruger samme sikkerhedsforanstaltninger på vores hjemmeside. 

Levering

Leveringstiden for din ordre er typisk inden for 1-3 hverdage. Hvis det ikke er muligt for os at levere inden for den normale leveringstid, kontakter vi dig hurtigst muligt for at finde en passende løsning.

Fortrydelses- og returret 

Du har altid 14 dages fuld fortrydelses- og returret, når du handler på vores hjemmeside, medmindre at andet er aftalt eller fremgår af din ordrebekræftelse. 

Fristen for returretten starter fra den dag, hvor ordren er leveret - enten til din hjemmeadresse eller til afhentning i en pakkeshop. 

Såfremt du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret, skal du selv afholde alle returneringsomkostninger. Når vi modtager pakken på vores lager, tilbagebetaler vi hurtigst muligt købsbeløbet, herunder også de oprindelige forsendelsesomkostninger. 

Vi skal senest have besked inden for 14 dage på info@ogskaal.dk, hvis du ønsker at bruge fortrydelsesret. Det skal i din henvendelse fremgå tydeligt, at du ønsker at gøre brug af din returret. Vi opfordrer desuden til at inkludere en henvisning til dit ordrenummer, så vi hurtigt kan finde din bestilling og behandle din henvendelse. 

Varens stand ved returnering

Når du modtager din vare, må du gerne håndtere og undersøge varen på samme måde, som hvis du handlede i din lokale vinhandel eller butik. Ønsker du at returnere varen, er det dog vigtigt, at den er i samme stand som ved levering, da vi ellers ikke har mulighed for at videresælge varen.

Hvis varens værdiforringelse skyldes en anden håndtering end den, der er beskrevet ovenfor, anser vi produktet som brugt og dermed forringet i værdi - eksempelvis hvis forseglingen er brudt, der er drukket hele eller dele af indholdet i flasken eller lign. Det betyder, at du, såfremt du benytter din fortrydelsesret, får en mindre del eller eller slet intet af købsbeløbet retur. Vi foretager altid en individuel, konkret vurdering af varens stand ved returnering. 

Reklamationsret

Du har altid 2 års reklamationsret på produkter ifølge Købeloven. Reklamationsretten gælder for alle fejl vedr. software, materiale og fabrikation.

Ønsker du at benytte din reklamationsret ift. fejl og mangler, skal du kontakte os inden for rimelig tid, efter at du har modtaget varen. Vi anser en reklamation inden for 2 måneder efter modtagelse som rimelig tid, medmindre at andet er aftalt. Vi refunderer dine rimelige fragtomkostninger i forbindelse med brugen af din reklamationsret. 

Hvis du ønsker at bruge din reklamationsret grundet ødelagte eller knuste flasker ved modtagelse af varen, vil vi meget gerne have billeddokumentation af varerne i originalemballagen og pakken, varerne er sendt i. På denne måde kan vi over for fragtselskabet dokumentere, at skaden er sket under forsendelsen. 

Vær opmærksom på, at reklamationsretten bortfalder ved forkert eller ualmindelig brug eller opbevaring af produktet. Vi modtager desuden ikke reklamationer, hvis disse er sendt som efterkrav.

Forbrugerbeskyttelse

Som forbruger har du en række rettigheder, når du handler på internettet. Du kan læse mere om din beskyttelse, når du køber via PensoPay, der er vores betalingsløsning, her: https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/.

Klagemuligheder

Vi opfordrer til, at du kontakter os, hvis du mod forventning er utilfreds med vores produkter, service, hjemmeside eller lign. Vi bestræber os altid på at finde en fair løsning for begge parter.

Såfremt det ikke er muligt at finde en mindelig løsning, har du som forbruger følgende klagemuligheder: 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform, ec.europa.eu

Min kurv
Du har 0 flasker i kurven

Din kurv er tom.

Handelsbetingelser

Accepter vores handelsbetingelser og privatlivspolitik for at gennemore din ordre.